Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 150270 maxgear

WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 150270 MAXGEAR

150270 WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 MAXGEAR
maxgear 150270
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

150270

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 150270 MAXGEAR

WIąZKA PRZEWODËW îWIEC »AROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14

WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 150270 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 150270 producenta MAXGEAR

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 150270 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o WIĽZKA PRZEWODÓW ŒWIEC ŻAROWYCH VW GOLF 2.0TDI 12-14 150270 MAXGEAR:

Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Piotr, Polanka Wielka
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grażyna, Wójtowo
2023-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.